Как да отслабнем с 5 кг. за 7 дни

С първите слънчеви лъчи всички рязко се сетихме, че е време да помислим за лятното си тяло, макар че все още сме в зимното.

Затова и мнозина ще прибягнат към всевъзможни диети, за да свалят излишните килограми.

Влизането във форма за седмица е топ приоритет на всички нас, които цяла година си хапваме доволно, каквото ни се яде.

За щастие в днешно време има диети, които наистина позволяват отслабване, без глад до припадък.

Успешни стъпки за отслабване:

Независимо дали решите да отслабнете ударно за седмица, или трайно, то трябва да следвате няколко прости съвета:

  • Ограничавайте калориите
  • Ограничавайте количествата храна
  • Избирайте чисти храни, не преработени
  • Заложете повече на плодове и зеленчуци

И тук много от вас са си казали „да, да, поредното клише“.

Затова бързам да преминем към същината:

Как да отслабнем с 5 кг. За седмица?

Отговорът е прост – с белтъчена диета. Тя е безопасен начин бързо да свалите малко от излишното си тегло. Резултатът от нея е дълготраен и мускулната ви маса ще пострада най-малко.

Какво да избягвате:

Изключете от менюто си:

  • Сол
  • Захар
  • Краве масло
  • Майонеза
  • Тлъсти места – По време на седемдневната диета най-добре е да консумирате пилешки гърди без кожата.
  • Тестени изделия.

Заложете на:

  • Сурови плодове и зеленчуци
  • Каши – най-популярната е овесената каша
  • Риба, морски дарове, нетлъсто пилешко месо.

Съвети за отслабване с 5 кг. за 7 дни:

  • Хранете се пет пъти на ден, но по малко – средно порцията ви да е около 200 гр.
  • Между храненията трябва да има поне три часа
  • Пийте поне 2 литра вода на ден

Ето и примерна диета:

  1. 150 г пилешко филе, 1,5 л кефир.
  2. 150 г варена риба, 1,5 л кефир.
  3. 5 варени картофа, 1,5 л кефир.
  4. Говеждо – 150 г, 1,5 л кефир.
  5. Всякави плодове и зеленчуци (без банан и грозде), в неограничено количество.
  6. Кефир в неограничено количество.
  7. Минерална вода – неограничено.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.